close
卸下濃厚的妝感
我的皮膚需要好好的透透氣
再簡單不過

我出門
我吃飯
我逛街
我購物
我看電影
我睏了
我聽音樂
我分享
我再看電影
雖然我又難眠了
anyway,perfect weekend


1899250559.jpg

I just love the free time
no more pretend,
only grin from ear to ear
one person could do that ,
but one more is not bad.
much ths for my girls~

這一天,那一天
one day by one day
接下來這個月又是滿滿的了
偶而,我會留下幾天
just take some breaks for meself
多希望,皮膚狀況能不要醬搞了
我就阿彌陀ㄈㄡˇ了阿




arrow
arrow
    全站熱搜

    mathi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()